سانسوں کو کنٹرول کر بچیں ہائپر ٹینشن سے، ایسے کنٹرول کریں ہائی بلڈ پریشر

صحت

سانسوں کو کنٹرول کر بچیں ہائپر ٹینشن سے، ایسے کنٹرول کریں ہائی بلڈ پریشر

ہائپر ٹینشن یا غیر معمولی ہائی بلڈ پریشر بہت سے مسائل کی وجہ ہوتی ہے. اسے بلڈ پریشر کی گولیوں سے کنٹرول کیا جاتا ہے، مگر اس کا کوئی درست علاج نہیں ہے. آسٹریلیا میں ہوئے تحقیق میں کہا گیا ہے کہ شوسنتتر کو کنٹرول کر ہائپر ٹینشن فتح پائی جا سکتی ہے.
محققین کا کہنا ہے کہ جو نیوران سانسوں کو کنٹرول کرتے ہیں وہی بلڈ پریشر کو بھی کنٹرول کرتے ہیں. جب ہم آرام دہ اور گہری سانس لینے لگتے ہیں تو ہمارا بلڈ پریشر نیچے آ جاتا ہے. ماہرین کا کہنا ہے کہ گہری سانس لینے سے ہمارے دل کی صحت بہتر ہوتی ہے اور جسم میں آکسیجن کی مقدار عام ہوتی ہے. تو اگر ہم سانسوں کو کنٹرول کرنے کی عادت ڈال لیں توہائپر ٹینشن کو قابو میں کرنے میں کوئی مشکل نہیں ہوگی.
آسٹریلیا کے میلبورن اور میکوےئر یونیورسٹی کے محققین کا کہنا ہے بلڈ پریشر کا مسئلہ وقت رہتے گرفت میں آجائے تو سانس پرال کو کنٹرول کرنے سے کافی فائدہ حاصل کر سکتے ہیں. سائنسدانوں کا کہنا ہے کہ غیر معمولی ہائی بلڈ پریشر ذیابیطس،برین ہیمریج اور دل سے متعلق کئی بیماریوں کی وجہ ہوتی ہے. یہی وجہ ہے کہ اس مسئلہ کی علامات وقت رہتے گیری بے حد ضروری ہے.
محققین کی مانیں تو سانس لینے اور بلڈ پریشر کا ہماری شریانوں سے گہرا تعلق ہے، جو دل اورنسوں کو پیغام بھجنے کا کام کرتا ہے. مطالعہ میں دیکھا گیا کہ نیوران کی سرگرمی عام ہونے پر ہی بلڈ پریشر کو کنٹرول کیا جا سکا ہے. اہم محقق پروفیسر اینڈریو ایلن کا کہنا ہے کہ اس تحقیق سے ایک بار پھر سانس لینے اوردل کی رفتارکا گہرا تعلق ثابت ہوا ہے. ماہرین نے بتایا کہ جسم کو نروگ رکھنے کے قدیم طریقہ کار یوگا اور پرایام میں بھی سانسوں کو کنٹرول کر بہت دل سے متعلق تمام مشکلات کو دور کرنے کی کوشش کی جاتی ہے.
نیویارک میں آواز یوگا کی بانی اور ڈائریکٹر لارین ہانا کا کہنا ہے کہ گہری اور لمبی سانس لینے سے اعصابی نظام پر اچھا اثر ہے، جس سے جسم میں مثبت ہارمون کا مواصلات ہے. ہمارا بلڈ پریشر نیچے جاتا ہے، اس سے دل کی پوری پرال کی صلاحیت بڑھتی ہے اور ہمارے جسم پر اچھا اثر ہے.
ان طریقوں سے کنٹرول کریں ہائی بلڈ پریشر
کم چربی والا کھانا
سنترپت وسا خون میں کولیسٹرول کی سطح میں اضافہ، جو بلڈ پریشر بڑھنے کی بڑی وجہ ہے. اس کو کم کرنے سے بلڈ پریشر کو نیچے لانے یا قابو کرنا آسان ہوتا ہے.
نمک کم کریں
امریکی ہارٹ ایسوسی ایشن کا کہنا ہے ایک دن میں 1500 سے 2300 مگرا نمک کی مقدار کرنا چاہئے. اس سے مزید نمک کی مقدار خطرناک ہو سکتا ہے.
ورزش کریں
بلڈ پریشر کو قابو میں کرنا ہے تو معمول میں ورزش کو توجہ دینا بے حد ضروری ہے. اس سے آپ کو وزن کم کرنے میں بھی مدد ملے گی اور کولیسٹرول بھی کم ہوگا.
شراب اور تمباکو نوشی سے توبہ کریں
تمباکو نوشی ہائی بلڈ پریشر میں انتہائی مہلک ہے اور شراب کی انٹیک بھی ایک حد تک ہی کرنا چاہئے. ضرورت سے زیادہ شراب بلڈ پریشر غیر معمولی بڑھا سکتی ہے. تمباکو نوشی کرنے کا براہ راست اثر ہماری دمنیوں پر پڑتا ہے اور یہ سکڑ لگتی ہیں.

Similar Posts

Share it
Top