یوپی نتیجہ LIVE: ابتدائی روجھانو میں بی جے پی 150 پار، BSP تیسرے پر

بھارت

یوپی نتیجہ LIVE: ابتدائی روجھانو میں بی جے پی 150 پار، BSP تیسرے پر

اتر پردیش میں تقریبا ایک ماہ سے زیادہ وقت تک جاری رہی ووٹنگ کے بعد آج رزلٹ کا اعلان ہو رہا ہے. آٹھ بجتے ہی ووٹوں کی گنتی شروع ہو گئی ہے. شروع شروع میں پوسٹل بیلٹ کی ووٹوں کی گنتی ہو رہی ہے. روجھانو میں بی جے پی اپنے حریف جماعتوں سے کافی جاری رکھنے کیلیے چل رہی ہے. بی جے پی + اب 150 کا ہندسہ پار کر چکی ہے. ایس پی اتحاد 47 اور بی ایس پی 28 سیٹوں پر آگے چل رہی ہے.

ووٹوں کی گنتی شروع ہونے سے پہلے سنیچر کی صبح بی جے پی کی لکھنؤ کینٹ سے امیدوار ریتا بہوگنا جوشی عبادت ارچنا کرنے کے لئے مندر پہنچی. وہ حضرت گنج واقع ہنومان مندر پہنچیں. وہیں، ایس پی لیڈر نوید صدیقی نے کہا، بہار میں بی جے پی کے پٹاکھی اور گلاب جامن آ گئے تھے لیکن بعد میں وہ دھرے رہ گئے تھے. یوپی میں بھی ایگزٹ پول ایسے ہی ثابت ہوں گے.

اس سے پہلے جمعرات کو پولنگ ختم ہونے کے بعد شام کو آئے مختلف چینلز اور سروے ایجنسیوں کے سروے میں بی جے پی کو برتری اور اکثریت دکھائی گئی تھی. تین سروو میں بی جے پی کو اکثریت ملنے کا اندازہ لگایا گیا ہے. نیوز -24 اور ٹڈےج چانکیہ کے مطابق، بی جے پی کو یوپی میں 285، بی ایس پی کو 27، ایس پی کانگریس اتحاد کو 88 اور دیگر کو تین سیٹیں مل سکتی ہیں. اس کے علاوہ اے بی پی نیوز کے ایگزٹ پول کے مطابق، بی جے پی کو 164، ایس پی کانگریس کو 156، بی ایس پی کو 60 اور دیگر کو دو سیٹیں مل سکتی ہیں.

Similar Posts

Share it
Top