کرکٹ: جیت کی تلاش میں دہلی اور پنجاب

کھیل کھلاڑی

کرکٹ: جیت کی تلاش میں دہلی اور پنجاب

موہالی، مسلسل چار میچ ہارنے کے بعد آخری نمبر پر پہنچی دہلی ڈیئر ڈیولس اپنے میدان پر گزشتہ میچ ہارنے کے بعد دباؤ جھیل رہی کنگز الیون پنجاب موہالی میں اتوار کو جیت کی تلاش میں ایک دوسرے سے مقابلہ کرنے کے لئے تیار ہیں۔
پنجاب نے آٹھ میچوں میں تین میچ جیتے ہیں اور وہ چھ پوائنٹس کے ساتھ چھٹے نمبر پر ہے جبکہ دہلی ہمیشہ کی طرح اپنی مایوس کن کارکردگی کی بدولت گزشتہ مسلسل چار میچوں میں شکست کا سامنا کے بعد سات میچوں میں پانچ ہار کے ساتھ آخری نمبر پر ہے۔ اس کے پاس فی الحال صرف چار پوائنٹس ہیں۔ دونوں ٹیموں کے ہی لئے آگے کی راہ مشکل ہو گئی ہے۔
دہلی نے پچھلا میچ کولکاتا نائٹ رائڈرس سے سات وکٹ سے ہارا تھا تو پنجاب اپنے گھریلو میدان کا بھی فائدہ نہیں اٹھا سکی اور حیدرآباد نے اسے 26 رنوں سے ہرا دیا۔ پنجاب نے ٹورنامنٹ میں اچھی شروعات کی تھی لیکن پھر وہ پٹری سے اتر گئی اور پھر اس کے لئے واپسی مشکل ہو گئی. گلین میکسویل کی ٹیم نے گزشتہ دو میچوں میں گجرات کو 26 رنوں سے شکست دی تھی تب اس کی واپسی کی توقع اجاگر ہونے لگی تھی لیکن پھر اگلے میچ میں وہ ہار گئی۔
حیدرآباد کے خلاف پنجاب کے گیند بازوں کی مہنگی بولنگ کی وجہ سے مخالف ٹیم 207 رن پر پہنچ گئی اور بلے بازوں کی جدوجہد کے باوجود وہ بڑے ہدف سے کچھ دور آکر چوک گئی تھی. تو یہی حال دہلی کا بھی رہا جس تجربے کی کمی اور خراب بولنگ اور خراب فیلڈنگ اس ہار کی وجہ بن رہی ہے. بلے باز سنجو سیمسن پر ٹیم رنوں کے لیے اس قدر انحصار ہے کہ ان کی 60 رن کی اہم اننگز کے آؤٹ ہونے کے بعد آخری چھ اووروں میں اس کے بلے باز 37 رن ہی جوڑ سکے۔

Similar Posts

Share it
Top